Kezdőlap   Szolgáltatásaink   Csoportos foglalkozások

Csoportos foglalkozások

Nagyterem órarend

Az órák 55 percesek, részvétel csak bejelentkezéssel:
OPtime, +36 70 673 1060

iri-slid-05

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat
8:30 Spinracing
Kriszti 
9:00
9:30 Moccanó Manó torna
Zsuzsi
 
10:00 Rúdfitness
Viki
STEP+zsírégetés
Eszter
11:00 Karika
Viki
Rúdfitness
Viki 
Karika
Viki
Rúdfitness
Viki 
Karika
Viki
Streching
Viki
Streching
Viki
 12:00 Légtorna
Viki
13:00  Gyermek légtorna
Viki
14:00 Gyermek Rúdfitness
Viki
16:00 Rúdfitness
Viki
 17:00  Alakformálás
Elvira
Gerinctréning
Elvira
Alakformálás
Elvira
 18:00 Spin-mix
Orsi
 TRX
Kriszti
H-F-C
Elvira
Spinracing
Kriszti
STEP+zsírégetés
Eszter
 19:00   Spinracing
Kriszti
Karika
Viki
19:30
Zumba
Attila
Deework
Dávid
 20:00 Zumba
Attila
 

Cross terem és Kisterem órarend

Az órák 55 percesek, részvétel csak bejelentkezéssel:
OPtime, +36 70 673 1060

cross-terem

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat
7:30
Dumbell
(Kisterem)
Kriszti
16:30
17:00 KÖLYÖK fitness –  kisiskolásoknak
(Cross terem)
Eszter
 17:30  Saját testsúlyos edzés
Orsi
(Cross terem)
 18:30   Köredzés
(Cross terem)
Csaba/Janó
Superhero workout
(Cross terem)
Ádám
 19:00 Power Dumbell
(Kisterem)
Kriszti
19:30 Fight tréning
(Kisterem)
Csaba/Janó
Woman tréning
(Cross terem)
Feri
 Fight tréning
(Cross terem)
Janó
Fight tréning
(Kisterem)
Csaba/Janó
 20:00

Részletes óraleírásért kattints a + jelre:

ALAKFORMÁLÁS
Az egyszerűen követhető óra folyamán erősítő, izomtónus fokozó gyakorlatokat végzünk saját testsúllyal és különböző eszközök (súlyzó, gumiszalag, labda, step pad) segítségével. Nagy ismétlésszámmal dolgozunk a kellő hatékonyság érdekében. Az edzés során érintünk minden nagyobb izomcsoportot, különös tekintettel a problémás zónákra. Cél a test átmozgatása, erő- állóképesség fejlesztése, izomtónus fokozása, a testtartás javítása. Azok számára ajánlott, akik nem kedvelik a bonyolult koreográfiákat, illetve a kemény állóképességi munkát, azonban szeretnének formálódni.
Combat Sambo Russian

Az oroszok, hogy megvédjék magukat a betolakodókkal szemben, kifejlesztettek egy egyedi harcmodort, ami a birkózás egyik keményebb formája. Ez a SAMBO, mely az oroszban az „önvédelem fegyverek nélkül” kifejezés mozaikszava.
– a vörös hadsereg tagjai, a kormány ügynökei és rengeteg hivatásos testőr használja ezt a harcmodort
– A Sambo tejes egészében tudományos kutatás, fejlesztés útján kialakult rendszer
– A COMBAT SAMBO a birkózás mellett az ütéseket és rúgásokat is engedélyezi
– A Sambo hatalmas fejlődésen ment keresztül rövid időn beül és a mai napig nem érte el végleges állapotát.
Ha valami különleges, egyedi, harcművészeti sportra vágysz, csatlakozz! Szeretettel várunk mindenkit!

DEEPWork®
Az edzés célja, hogy izmaink együtt dolgozzanak tökéletes összhangban, extrém magas energiafelhasználás mellett. A koordináció fejlesztése mellett kiemelt figyelmet kap a minőségi és biztonságos mozgást biztosító mélyebb, stabilizáló izmok fejlesztése is, megteremtve ezáltal a valódi funkcionális edzés feltételeit. A tréningek alatt a statikus erőelemek mellett különböző légzéstechnikákat is alkalmazunk, valamint felkészítjük a keringési rendszert és az ízületeket a mozgásra. Erősítjük a kardiovaszkuláris rendszert, továbbá intervall-kardió és erősítő elemekkel színesitjük az órát. A DEEPWork® alapelemei a teljesítményjavulást, az egészségfejlesztést, a testzsír csökkentést és a testtudat kialakítását segítik. A zsírégetés nagyon magas fokú az intervall terhelésnek köszönhetően. Hangsúlyos a speciális bemelegítés és a nyújtás. Az 55 perces program célja, hogy fejlődjön a külalak, csökkenjen a testzsír százalék, javuljon az izomerő-állóképesség, nőjön az izom-ízületi rugalmasság, a testtartás és a mozgás harmonikus legyen. Az edzések alatt nem használunk sportszereket. A DEEPWork® több rendszer elemeit ötvözi magában: kardióból és saját testsúlyos gyakorlatokból áll, az intenzív és a statikus elemeket felváltva alkalmazzuk.
DINAMIKUS JÓGA
Az órán a klasszikus jóga alapgyakorlatait (ászanáit) használjuk, azokat kiegészítjük, gyakorlatsorokat építünk fel, így alakítjuk ki a dinamikus, úgynevezett flow jelleget. Ötvözzük a hagyományos jógapózokat a gerincedzés elemeivel. Ha az aerobik típusú órákon nem érzed jól magad, de fizikailag alaposan megdolgoztató edzésre vágysz, ahol az egyes gyakorlatokat csak párszor ismételjük, akkor próbáld ki a dinamikus jógát. A rendszeres edzés feszes, szálkás izomzatot, egészséges, stabil, rugalmas gerincet eredményez. Fejleszti a hajlékonyságot, nyújtja a megrövidült izmokat, a gyengébb izmokat erősíti, a gerincet karban tartja, ezáltal egy funkcionálisan egészséges testet érhetsz el vele. Alkalmas a rossz tartásból és ülőmunkából adódó hát és derékproblémák megszüntetésére is. Fizikailag kihívás, mentálisan viszont lazító hatású. Az óra után azt érzi a vendég: újjászületett.
CALESTHENICS
Saját testsúllyal történő edzés, ami a legősibb edzésforma. Eredete az ókori görög időkbe nyúlik vissza, ahol a katonák edzettek efféle, egyszerű gyakorlatokkal eszközök hiányában.
Hatásai:
– Magasabb erőszint, állóképesség, hajlékonyság
– Minőségi izomzat, minimális testzsírszázalék mellett
– Megerősíti az inakat, ízületeket
– Sérülés után a felépüléshez is hatékonyan használhatjuk.
– Olyan gyakorlatokból áll, mint pl. fekvőtámasz, guggolás, húzódzkodás, tolódzkodás.
Előnyei:
– Az ember a természet adta mozgásokkal dolgozhat, nincs beszorítva kötött mozgásokba, amiket gépek határoznának meg.
– Kiegészítő edzésnek is megállja a helyét, bármilyen sportág mellé
– Kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül elkezdhető
– Sérülések kockázata minimális, mivel nem (esetleg ritkán) használunk plusz súlyokat

ENERGY TRÉNING
Minden órát egy lendületes (10-15perces) bemelegítéssel kezdünk, ezután következik a kőkemény alakformáló-erősítő blokk, melyben külön hangsúlyt fektetünk a kényes területek formálására (has, láb, popsi) de természetesen a test többi részét sem kíméljük. Az edzés utolsó öt percében pedig megnyújtjuk a megdolgoztatott izmokat és relaxálunk kicsit. Mindenkit sok szeretettel várunk, aki egy könnyen követhető, jó hangulatú és intenzív órára vágyik, mely után kicsit fáradtan, de energiával feltöltődve térhet haza.
FIGHT-TRÉNING
Az edzés küzdősport alapokra épül, vegyes harcművészeti elemek ötvözetéből áll. Ütések és rúgások is megtalálhatók benne, ember-ember elleni álló és földharc vegyítve. Az ütések által a felsőtest, a rúgások révén a comb, a vádli, a farizom, a törzs és a hasizom is erősödik. Jó hatással van a szív- és érrendszerre, nagyszerű feszültség-levezető. A test valamennyi izmát keményen megdolgoztatja, így garantáltan megizzasztja a haladókat is. Gyere és próbáld ki te is!
GERINCTRÉNING
A modern ember olyan életmódból fakadó mozgásszervi problémákkal küzd, amelyeket csak célzott, tudatos mozgással lehet kezelni. A gerinctréning célja a fizikai test, és az idegrendszer egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával. A gerinctréning számtalan jótékony hatással bír: stresszoldó, javítja a tartást, erősíti, lazítja és nyújtja az izomzatot, növeli a fizikai és pszichikai teherbírást. Neked való az óra:
– ha még sosem jógáztál
– régóta nem mozogtál semmit
. ülőmunkát végzel
– rendszeresen fáj a hátad, derekad
– az idősebb korosztályhoz tartozol
– fiatal vagy, de tennél valamit egészségedért
– szeretnéd jobban érezni magad a bőrödben, és szükséged van egy pontra, ahol elkezdheted

Hívjátok el magatokkal családtagjaitokat, barátaitokat, ismerőseiteket, mozogjatok együtt! Az első alkalom az új résztvevőknek INGYENES!

KANGOO
A dinamikus sportmozgások egyik sajátos problémája, hogy hosszú távon fájdalmas sérülésekhez vezethetnek. A kangoo cipő speciális kialakításának köszönhetően egyedülálló védelmet biztosít az ízületeknek: az ellipszis rugók és feszítő szalagok révén mozgás közben elnyeli a rázkódást, meghosszabbítja a földhöz csapódás idejét és mérsékli annak erejét, ezért az ízületi és gerincsérüléseket mintegy 80%-ban csökkenti. Így az izületi problémákkal küzdőknek is visszaadja az önfeledt ugrálás örömét. Emellett erősti az immunrendszert, a szívet és a tüdőt. A kangoo amellett, hogy egy nagyon szórakoztató edzésforma, fokozza az oxigén felhasználást, fejleszti a koordinációt, az állóképességet, javítja az izomtónust, kiváló alakformáló és zsírégető. Mivel a kangoocipőben végzett mozgás több kalóriát éget el, mintha ugyanazokat a mozdulatokat normál sportcipőben végeznénk, ezért a kangooval 25 százalékkal több energiát használunk fel, mint a normál aerobik közben.
KARIKA
Az Aerial Hoop a légtorna egyik válfaja, mely egy felfüggesztett karikán végzett akrobatikus elemekből áll. Látványos, nőies sport, mely fejleszti a hajlékonyságot, és az erőnlétet, rendszeres gyakorlása formás, tónusos testet eredményez.
KETTLEBELL
A kettlebell vagy girja egy hagyományos orosz öntöttvas súly, úgy néz ki, mint egy füles ágyúgolyó. A kettlebell edzés gyorsan növeli az erőt, javítja az állóképességet, biztosítja minden izomcsoport kiegyensúlyozott fejlődését, és korrigálni tud bizonyos alkati hátrányokat is. Mindezek mellett hozzájárul az egészségi állapot megtartásához/javításához. A kettlebell letakarítja rólad a felesleges zsírt! Ha túlsúlyos vagy, fogyni fogsz, ha sovány vagy, meg fogsz izmosodni. A kettlebell kiváló eszköz a testkompozíció optimalizálására, függetlenül attól, melyik véglet felől indulunk el. A kettlebell edzés az erőfejlesztés egyik leghatékonyabb eszköze, amely az emberi erő-potenciál kiaknázásában új korszakot képvisel. Egyre nagyobb népszerűségnek örvend, terjed minden keménységet, szívósságot igénylő területen: harcművészek, sportolók, de átlagos „nagyfiúk” is előszeretettel használják. A rendszeres edzés az antik szobrokhoz hasonló izomzatot farag, amelyről messziről látszik a használhatóság: széles vállak, kötegekben kidomborodó hátizmok, acélos felkar, inas-eres alkar, karcsú derék, kockás has és erős combok, amelyek nem súrlódnak össze, mint általában azoké, akik sokat guggolnak.
KLASSZIKUS ÉS MODERN TÁNC KÉPZÉS
– Előkészítő, képességfejlesztő torna
– Klasszikus balett alapszintű elsajátítása
– Koreográfiára épülő modern jazz táncok
KÖLYÖK TRÉNING
7-12 éves kisiskolások számára ajánlott játékos, zenés mozgásprogram. Javítja a gyermekek mozgás-koordinációját, teljesítő- és állóképességét, amely a mai mozgáshiányos környezetben kiemelten fontos. Kiválóan levezeti a gyerekek felgyülemlett energiáit, és egészséges életstílusra nevel. Az egészséges szokásrendszer kialakítása pedig garantálhatja, hogy később, felnőttként sokkal kevesebb egészségi problémával kelljen szembenézniük.
KÖREDZÉS
KÖREDZÉS Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Sokan előszeretettel alkalmazzák szálkásítás idején az intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében, de érdemes beiktatni akkor is, ha egy kis változatosságra vágysz. Csoportok edzése esetén kifejezetten előnyös módszer. Lényege: meghatározott feladatok váltják egymást különböző terhelés számokkal és időkkel, majd a végén az egész feladatsor ismétlődik! Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is. Ha változatosságra vágysz, próbáld ki a köredzést!
MOCCANÓ MANÓ TORNA
(Hétfőn 10-21 hónapos babáknak, kedden 21-36 hónapos gyerekeknek). A moccanó manó torna olyan fejlesztő foglalkozás, amely vidám, átmozgató időtöltést jelent a kis lurkóknak. A torna gyakorlatokat a gyermek a szülővel együtt végzi: ölelgetünk, hintáztatunk, lógatunk, pörgünk-forgunk és futkározunk. -) Az órát zenék, mondókák is színesítik. Érdekes lehet a kicsik számára a mogyorólabda, a nagy sikerű trambulin, az ámulatba ejtő színes labdák, kavalkádja, az elbújós forgótojás, a színes alagút, csakhogy párat említsünk azokból a fejlesztő eszközökből, amik a gyerekekre várnak!
PILATES = ERŐS, FESZES, TÓNUSOS TEST, RUGALMAS GERINC!
– Helyreállítja az ízületek mozgástartományát és az izmok állapotát
– Tehermentesebbé, feszültségmentesebbé teszi a tartást
– A speciális pilates légzés által javul a légzőizmok ereje, valamint a tüdő és légzés kapacitás kihasználhatósága
– Jobb teljesítményt eredményez bármilyen sportban
– Stimulálja és energizálja a testet és a lelket
– Javítja a test egyensúlyát és gyengeségeit
– A mindennapi mozgást könnyedebbé harmonikusabbá teszi

POWER DUMBELL
Idegenkedsz a fitnesztermek gépeitől? Szívesebben edzel csoportban? Formás, feszes izomzatra, lapos hasra vágysz? A power dumbell edzés során a résztvevők egy hosszú súlyzórúdra pakolnak fel súlyzótárcsákat, edzettségi szintjüknek megfelelően. Így a bátortalan, korábban nem sportoló vendégek is bemerészkedhetnek az órára. Az edzés alatt a rúddal alaposan végigdolgoztatjuk a test valamennyi izmát: a vállat, a bicepszet, a tricepszet, a mellizmokat, a hátizmot, de nem marad ki a láb, a farizom és a hasizom sem. Gyere és próbáld ki te is!
RÚDFITNESS
Égesd a zsírt, formáld az alakod, növeld az állóképességed RÚDFITNESS-el! Mi is a rúdfitness? Egy rendkívűl látványos, kecses, nőies sport, a gyakorlatban azonban kőkemény feladat, de elemei bárki számára elsajátíthatóak! Egyedülálló módon fejleszti a test valamennyi izmát, javítja a tartást, a kordinációs készséget, növeli a hajlékonyságot, és mindezeken túl önbizalmat ad! A csoportos órán az erő- és akrobatikus elemek egyaránt helyet kapnak, a kezdő lépésektől haladva a nehezebb elemek felé, de a fő hangsúly a mozgás örömére, a rúdfitness szeretetére és az alakformálásra helyeződik. Az órára bármikor eljöhetsz, hiszen nem tanfolyam jelleggel működik, így könnyedén bekapcsolódhatsz! Sportmúlt és előképzettség sem szükséges hozzá, a fejlődésed üteme viszont gyorsabb lehet, ha rendelkezel bizonyos alapokkal!
RÚDFITNESS-GYERMEK
Az edzésen erő és akrobatikus elemek egyaránt helyet kapnak. Mindenki az alapoktól indul és egyéni ütemben halad, ezért bármikor lehet csatlakozni. Sportmúlt nem szükséges hozzá, csupán lelkesedés 🙂 A gyerekek könnyen tanulnak, így hamar sikerélményt szereznek! Erősödnek, fejlődik az állóképességük és a koordinációs készségük, hajlékonyabbak lesznek.
SPIN-MIX
Az edzés első felében spinracing kerékpárokon tekerünk, a második felében pedig kőkemény alakformálást, erősítést végzünk.
SPINRACING
A SPINRACING egy zenére végzett, intenzív, szórakoztató, csoportos kerékpáros edzés. Kiváló állóképesség fejlesztő, és zsírégető tréning.  Mivel nemcsak tekerünk, hanem különféle karhajlításokkal színesítjük az órát, az egész test formálódik, feszesedik. A spinracing elsősorban kardio edzés, ezért nem izomtömeget ad, csupán izom definíciót alakít ki. A rendszeres edzés hatására edzettebbé válik a szív, az érrendszer, nő a tüdőkapacitás, javul az izmok hajszálerezettsége. Megemelkedik a zsírégetésben résztvevő enzimek koncentrációja a szervezetben, javul a teljesítőképesség. A nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző, így a méregtelenítés is beindul. Erősebbé válik az immunrendszer, lassulnak az öregedési folyamatok és lelkiállapotunkra is jótékony hatással van. Egy dinamikus tekeréssel kitűnően levezethető a bennünk felgyülemlett feszültség is.  Az edzések karakterét a különböző ütemszámú zenék adják, segítségükkel lejtő, sík és hegymenet modellezhető.  A fordulatszám váltogatásával pedig az intenzitás mértékét szabályozzuk. A spinracing kortól és nemtől függetlenül mindenkinek ajánlott.
SUPERHERO WORKOUT
Aki szeretne szuperhőssé vàlni 60 percre, kikapcsolni a hétköznapi taposómalomból, és legfőkébb edzeni egy hatalmasat, annak itt a helye! A köredzés jellegű tréningen erősítő és àllóképesség javító elemek egyarànt szerepelnek!
TOAL BODY TRÉNING
A TOTAL BODY TRÉNING tulajdonképpen egy alakformáló óra, ám mégsem aerobik jellegű. Sokkal inkább egy csoportos személyi edzéshez hasonlítható. Ha szeretnéd hatékonyan megdolgoztatni a tested, akkor itt a helyed. Az órán nemcsak a kényesebb, női területekre koncentrálunk, hanem minden izmot átmozgatunk. A formás, tónusos alak eléréséhez ugyanis teljes testre kiterjedő, intenzív edzésre van szükség! Ha feszes testre vágysz, nem elég csupán kardiózni, az izmaidat is munkára kell fogni. Ennek érdekében a gyakorlatok végrehajtásához különféle kiegészítő eszközöket használunk (főként kézi- és bokasúlyokat, dobogót), az intenzitást pedig kardió-blokkokkal fokozzuk. Ezzel egy úgynevezett intervall jelleget adunk az órának, így hatékonyabbá válik a zsírégetés.
TRX
A TRX sikere egyszerűségében és hatékonyságában rejlik. A 70 dkg-os heveder-rendszer lényegében egy mobil edzőterem, amit bárhova magaddal tudsz vinni és bárhol tudod használni. A TRX-szel végtelen számú gyakorlat végezhető és az egész test megmozgatható általa. Edzés során a saját testünket használjuk ellenállásként, és az intenzitást is mi magunk határozzuk meg, így lehetséges, hogy ugyanazt az eszközt használja egy elit katona és egy modell is.  Egy TRX edzés sokkal intenzívebb, mint egy kardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt és az anyagcserét is annyira felpörgeti, hogy az edzés utáni regenerációra (a szervezetünk visszaállása az egyensúlyi állapotba) legalább annyi kalóriát égetünk el, mint edzés közben. A rendszeres tréning formás, szálkás izomzatot eredményez. Kortól, nemtől függetlenül mindenkinek ajánlott!
UGRA-BUGRA
3-6 éves korú gyerekek számára. Az egészséges életmódra nevelés szempontjából a legfontosabb feladatunk az, hogy a gyermekekben kialakítsuk a mozgás szeretetének élményét. Dalok, mondókák segítségével tesszük izgalmassá az együtt töltött időt. Mindezek mellett fejlesztjük a mozgáskoordinációt, az egyensúlyérzéket, a ritmusérzéket, és a koncentrációt is! Szeretettel várjuk a mozogni vágyó apróságokat!
WOMAN-TRÉNING
A kényes területek megdolgozása köredzés jelleggel, csak nőknek!
ZUMBA FITNESS
A ZUMBA FITNESS latin amerikai ritmusokra épül, a tánc és az aerobic ötvözete. Lüktető, magával ragadó, könnyen lekövethető. Nem kell a koreográfiákat előre betanulnod, csupán az oktató mozdulatait kell figyelned és átadnod magad a zenének. Az sem probléma, ha elvéted a lépést, a lényeg, hogy élvezd a mozgást! A zumba kikapcsol, és azt érzed minden órán, mintha valami fergeteges buliba csöppentél volna. Kalóriákat égetsz úgy, hogy közben észre sem veszed. Szórakozva sajátítod el a többek között a bachata, merengue, cumbia, cha-cha-cha, flamenco, hastánc, tango, és a samba alaplépéseit. Az edzés során endorfinok szabadulnak fel szervezetedben, teljesen kikapcsolódsz, felfrissül az agyad, a tested, és az óra végére azt érzed, újjászülettél!